Næra skuter ingen hare...

Snøovæder, førseningar, førseningar och åter igen førseningar, borttappat bagage samt Fuckade tullpoliser resulterar i en øvernattning i staden som ligger så næra, men endå så långt borta. 24 timmar skall spenderas i denna håla som sækerligen ær tre gånger så stort som Stockholm innan jag får entra hærlighetens førlovade land. Jag førbannar dig du vidriga bitterfitta till man, men hyllar dig du storsinta varmhjærtade kvinna med ballar av stål! Men som tur ær så ær servicen så æckligt bra utanfør tullarnas dørrar att jag vill ta med mig alla hem så att de kan ligga och klappa mig till søms i min fantasktiska kingsize bed. Kænns som waist of utrymme att inte få dela med mig utav den.. undrar om man kanske skulle ut och jaga.. eller næe, men sitter gærna kvar hær och smuttar på mitt vin medans mina rødsprængda kattøgon spanar efter lite øgongodis..

Har fått lite att tænka på och undrar om jag har tagit vatten øver huvudet som stannar i fem veckor, men som den berømde en gång sa vid ett flertal tillfællen.. Deb løser dig alltid! ...væl...

fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0