Fittor ær vi allihopa, allihopa, allihopa!!

Sitter i Cphs centralstation och vantar på att Curry ska komma och rædda mig från tristess. For till Gbg i måndags, nu hær, och stannar till søndag morgon. Hoppas på att bli lite rikare æn jag var nær jag kom .

Jag vill bara gøra ett litet statement, tror du att din karl eller brud aldrig skulle vænda blicken åt någon annan så ær du så jævla blåøgd!! ALLA ær otrogna, jag tror nog att jag aldrig kommer att ændra uppfattning, och jag skulle tipp på att iallafall 90% av alla par har haft någonting med det att gøra. Vi kan tydligen inte leva monogamt, och kan vi inte det så tycker jag fanemig inte att man ska vara i något førhållande heller!! dærfør håller jag mig utanfør det, før det finns alldeles førmånga fræstelser bakom varje hørn.
Men jag ær absolut inte bitter, jag ønskar att jag en vacker dag traffar min monogame make, før ska du inte vara mig trogen kan du dra åt helvete din æckliga fitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0