So close, but yeat so far..

Hade eg planerat att åka hem till 08 igårkväll från Cph, men hade fått felaktig information om vart den sista bussen avgick ifrån, så lilla jag blev kvar, strandsatt i den lilla öldrickande staden. Jaha, vad hände nu då, ähh, är väl lika bra att försöka göra det bästa utav situationen och dansa in några småslantar. Små slantar det blev, och efter det så begav jag mig mot malmö för att ge min hemresa ett nytt försök, men trött som jag var vilade mina ögon och vaknade upp 7 stationer försent, så mitt sista tåg var numera ett minne bått igen..

Så det jag nu ser fram emot är en härlig bussresa på 9 timmar, framme kl 18 i sthlm, och då ska jag ta mig till den nya lyan, eller... jo, borde få det gjort idag så att jag kan ta och styra upp lite jobb imorgon , annars kommer det aldrig att bli av!!

Jag är så skabbig, vill bara slänga mig i en högtryckstvätt snarast möjligt för allas trevnad, min jacka stinker sur gammal rök, uniefär så som jag känner mig...

fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0