Lilla söta fröken Fräken

Fröken vimsig har styrt upp ett exell-ark där hon skriver in inkomster och utgifter, vad som har betalats, vad som ska betalas, och det känns som att det har smittat av sig till mitt sinne. Har styrt upp och planerat bland plugghästar och luftens hjältar, och jag måste säga att jag ser mynningen av den långa tunneln, ser inte exitskylten men vägen dit är upplyst.
Och appropå mynning, medans jag var ute och googlade på den stora vida webben så hittade jag en massa smått och gott!! Bl.a en jägarexamen- och till alla er djurrättsakrivister- det är det mest naturliga och "humana" sättet att skaffa föda. Men med det sagt inte menat att jag skall ut varje Torsdag för att leka Afrikansk barrnsoldat. En kul grej bara.. Har länge velat göra det, men skulle aldrig falla mig in att plugga in allt på ett halvår, men en tredagars däremot låter mer än lockande!!

Har skissat på en rolig liten multiway-klänning till The mandys stora dag, ska ut och shoppa tyg på Måndag, har redan hittat vad jag vill ha=) hoppas bara att det blir lika bra som jag har planerat.

Vill så gärna göra någonting extra till the mandys med mina fina, nånting roligt, en karamell att suga på och ett syrligt äpple att bita i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0