Stannar, stannar inte, stannar...

Inne på vecka 2 i min kära hufvudstad och har fått planera om i kalendern, Freden kommer att få sköta sig själv i Uganda och kommer att stanna här 3-4 månader, Bryssel kommer jag bara att besöka, men bara en vecka, känns helt ok.
Så då var det bara att se till att styra upp ett liv här då, har haft ångest i vågor om vart jag ska bo. Men fick svar idag på en lya i liljeholmen, visserligen bara ett rum, men helt ok för min del, kommer isåfall bo med två andra, en 23 och 28 åring. Ska åka och kolla på den imorgon fm. så just nu hoppas jag bara på att mina dineros från flygbolaget och försökringen ska klirra ner på kontot.
Ska snart ut och kötta lite cv:n, men vill jobba på ett specifikt ställe, så jag hoppas att det går vägen även där så jag kan börja knega asap.
Jag älskar att jobba och kan verkligen inte förstå dem som bara sitter på sina rövar och samlar in skattebetalarnas pengar..  Deprimerande..
Vill även plugga lite matte medans jag endå är här, men alla komvux utbildningar startar siste maj- första juli, och då är jag troligtvis inte här!! och folkuniversitetets utbildningar är endast distans, och det klarar inte jag.. FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0