Ska inte ropa hej førrens jag ær øver ån..

Jo, nog løser det sig alltid, fem veckor senare och många, många erfarenheter rikare. Fortfarande utan bagage, stulen lur, klippt bankomatkort och førsvunnen internetbanksdosa.. Men fick ett mail av US AIR igår dær de skrev att de hade min væska och longboard, de hade tillochmed haft dem i två veckor, men tack før att ni hør av er och meddelar mig, bættre sent æn aldrig kan jag tænka mig..

Men ær endå ganska glad øver det, før jag har ju faktiskt en ny resvæska med innehåll nu, och hade inte pallat slæpa runt på dem båda.. och hoppas på ett litet klirr i kassan av alla flygbolag och førsækringar nær jag væl kommer hem.. Besøkte en spåtant hærrom dan, och hon utlåvade guld och grøna skogar, men hon sa en jævla massa annat som inte stæmde också, så jag får væl ta det med ett saltkar..

Har busat i Miami Beach i tre veckor och firat jul och nyår med eliten, kunde inte bett om en bættre grupp!! Avslutade det hela med alla MVG:n, men besviken før att jag bara hade 92/94% vill ha 120% med en guldstjærna i kanten.. Men jag vet att det ær det jag ær førtjænt av!..

Efter kalasande dagar dær begav jag mig till Fort Lauderdale dær jag spenderade två dagar med ett kontrollfreak som hittade på egna tolkningar av alla situationer, så jag rymde dærifrån hem till min ænglavakt, all kærlek till hemme! Ønskar henne all lycka i værlden!!

 Fort Lauderdale var dock inte min kopp te så i mårse begav jag mig mot Key Largo, men bestæmde mig på bussen att forsætta mitt æventyr till key west istællet, så nu tænkte ja bosætta mig hær i två nætter før att klæmma ut den sista færgen på min nakna kropp.

På torsdag bær det av till Miami før att sedan fly min kos till kalla men ack så underbara sverige dær min eviga kærlek væntar på Arlanda. På lørdag så vankas det kalas med mina fina! Som jag saknar er!! kærlek till er alla!!! synes snaaart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0