fittor med klass

 

Du din falska lilla brittfitta! Du tror att du är så mycket bättre än alla andra, endå så måste du sno från oss andra. Synd att du är en Dramaqueen, trodde jag inte om dig, men antar att jag kom åt en känslig punkt. Förstår att alla blev irriterade, beklagar. Och jag menar det verkligen! Men jag tackar dig du gold digger för att du lämnade tillbaka min ögonsten, vem du nu var.. Du gjorde det så pass bra att jag tvivlar på mig själv.. oavsett så är jag ytterst tacksam för att du tog ditt förnuft till fånga så att vi alla slapp fortsätta höra om mitt jävla gnäll, inklusive mig själv, hade tröttnat på det redan innan jag öppnade käften..

 

Ohh appropå fittor så gillar tydligen min kung unga sådana.. jahaja.. slicka du dom så håller jag mig till mina pojksnoppar.. för nästa helg så kommer jag att få finbesök av min orm. Är som en nyförälskad tonåring, i går så låg vi bara i sängen mer eller mindre hela dan.

 

Och vi fortsätter på temar fittor, fast nu i enbart kvinnlig bemärkning, fan vad jag älskar min vamp, saknar faktiskt att inte ha henne som ett inslag i min vardag i hufvudstaden. Men hon kom på att hon ska sy våran besättningsklädsel för våran jungfrutur med St:Eka, blått, guld och vitt är färgtemat. Hade ingen aning om att hon kunde sy, och även denna gång så var det ett eget intiativ, gillar’t som faan!

Kom på att vad vore steka utan ett par feta ”tassels”.                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0