Rockar på den Chillade Festen...

Känns bra att jag börjar få rullning på saker och ting, har för tillfället 4 olika arbetsgivare, har visserligen inte börjat på tre av dem än, men från och med idag så tror och hoppas jag att det kommer börja rulla. Tänker dock inte brätta för någon om att jag tänker svika dem till sommaren, det blir alla nöjda och glada över... jag menar, det man inte vet mår man inte dåligt över..  Har det inte fått bekreftat än heller btw, men det var ju Ölandet som hörde av sig till mig och frågade om jag ville köra en favorit i repris.. väntar nu bara på att få det bekräftat..'

Så... ikväll så ska jag Rocka, på fredag ska jag Chilla, lördag blir det Festa, och förhoppningsvis blir det Chill hela veckan, men är nu bortlovad till Danskalandet över helgen, de tre följande helgerna med för den delen... =S men hoppas att chefen har överseende med det och att jag får vara med och leka iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0