Sneaky..

Är nu påväg söder om söder, dansklandet närmare bestämt. Ska dansa på rosbladen och få träffa min orm. Känner mig töntig som ler så att man inte kan utskilja smilegroparna mot trummhinnorna så fort telefonen plingar till.. Tänk att man är så bekräftelse och uppsamhetskåt. Jag kan tex tycka att Victoria Milan har ballar av stål, för det är ett väldigt kännsligt ämne. Ett svårt ämne, men tycker nog i grund och botten att det kan vara ganska bra för de som känner att de behöver lite extra uppskattning och uppmärksamhet. MEN det betyder inte att JAG skulle tycka att det är ok om jag skulle hamna i i den "sitsen". Dumpa mig hällre. Är som bekant the mother of all dubbelmoral. Skulle aldrig tollerera eller hantera att bli bedragen, men harheller aldrig levt monogamt..

 Ska även ta mig en tur till Os(o)lo(vely) om några veckor för att busa i snön med lite volleyboll, jacuzzi och snöbräda, ska bli skitkul, måste bara se till att finansiera kalaset..

Höjden av otur måste Btw vara att få ett så pass infekterat sår att man varken får vistas i solen eller svalka sig i vattnet innan man drar till smailand. Binda, tänker på dig och hoppas du snart får njuta av det lovely väder ni åkte deit för..  LÖV

Kommentarer
Postat av: Linda

Darling! Tack för omtanken =)



Och håller med! Andras business är deras business, även om man själv inte skulle göra det. Sen så finns det säkert en anledning till varför vissa väljer att skriva in sig hos Viktoria Milan...

2011-03-31 @ 07:51:23
URL: http://livetalalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0