Det ni tycker och hundar gör stoppar jag i samma påse!

Och jag som trodde att jag skulle få hångla med med Kungen, men så blev icke fallet.. Däremot fick jag hångla med ett fyllo, men förstår inte varför, jag är som en alkolist som lovar sig själv att aldrig mer dricka efter varje återfall. Men varenda eviga gång som glaset står under nosen så säger jag botten upp och vaknar nästa morgon och tänker "det där var ju bra onödigt". Måste se till att sluta upp med dessa fasoner, vill ju bara ha bekräftelsen eg, försöker att mjölka, får ett glas som jag lapar i mig, sen tar det slut och så var det roliga med..

Däremot så har jag nu gått och blivit med båt! Jag, farbror joakim och lillstrumpa for för att hämta St:Eka i Norpan! Med skratt, flin och hån i ansiktet ser jag henne som min oslipade diamant ock finaste ögonsten. Har ni ingenting positivt att säga, behöver ni inte säga någonting alls, eller jo varför inte, ös på bara era pessimistiska torrbollar utan varken fantasi eller entusiasm. Det ni tycker och hundar gör stoppar jag i samma påse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0