P.I.M.P

Detta har hänt:
Dansken drog tidigare än han hade tänkt, Hallelulja!! men tycker fortfarande att han stannade waaaay too long... Hur som haver så råkade jag springa in i honom nu när jag var på besök i dansklandet,

-Tack för senast -blablabla... men när kan jag komma nästa gång?
-Ehh Va?!
-Jo jag undrade om jag kan komma och besöka dig redan på måndag igen?
-Ehh Va?!
-Ja, jag saknar dig så och vi hade ju så himla trevligt senast..
-Ehh Va?! Naeee.. jag kommer troligtvis jobba hela veckan, så det blir nog lite trist för dig då..
-Nej men det gör inget, jag kan vänta hemma på dig medans du jobbar!
(med risk för att låta enformig) -Ehh... VA?!
-Vadå?, vill du inte att jag kommer?!
-Vi kan höras om det när det närmar sig.. Ha de!


Seriöst! Jag är mållös. känner mig som ett enda stort frågrtecken..
Har dock en ny lover, en speciell pojke, men me like. Jag verkar ha en hypnotiskk effekt på alla män just nu, även denna man är helt förtrållad utav mig. Det roligarste är att jag vaknade igår mårse utav att han ligger på en annan säng brevid den sängen jag ligger i. Fattade ingenting, var jag så berusad att jag inte märkte den från när vi kom hem.. Nej då har jag tydligen tagit all plats i sängen inklusive täcke och kuddAR så att han hade gått och plockat fram tältsängen.
HAHAAA, det är nog min största sovpokal hittils!! Hahaahaa LOVE IT!!
Btw, det var lite märkligt när jag var ute och kalasade igår med båda karlarna samtidigt, fast på varsitt håll, men hoppas och tror att jag skötte det snyggt.
Nu har jag tagit tag i saken, har gått och blivigt med båt, ska bara köra hem den.. har hittat en eka som jag ska ro iland sommaren med på Öland. Har dessutom fått en hoppiland-kalle på köpet, och inte behövde jag övertala henne heller, det var ett alldeles eget intiativ från min kära Vamp! Åhh jag blev så glad, dels för att få sällis, men framförallt att det var hon som ville det! Happy, happy me=D
Nu måste jag bara titta lite skön färg och måla henne, IM GONNA PIMP MY RIDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0